СЕКТОР ЗА РАЗВОЈ И ИНОВАЦИЈЕ
/content/Vesti/2022/05/Darko V1.png
Контакт информације
 телефон
+381 11 715 27 01
 е-пошта
 
 
 
Дарко Вучетић, дипл. геод. инж.
Помоћник директора Сектора за развој и иновације
Организационе јединице сектора:

1) Одељење за планирање и пројектно управљање;

  • Одсек за за планирање, инвестирање и иновације;
  • Одсек за стандардизацију процеса рада и правни оквир пројеката.

2) Одељење за стратешки развој;

  • Одсек за развој пословних процеса и стратешких политика,
  • Група за архитектуру система

3) Центар за управљање геопросторним подацима;

  • Одсек за Националну инфраструктуру геопросторних података;
  • Група за имплементацију и унапређење геопросторних информационих система;

4) Одељење за аналитику и израду извештаја;

  • Одсек за аналитику;
  • Одсек за праћење стратешких активности;
  • Одсек за управљање ресурсима;

5) Одељење за информисање и сарадњу;

  • Група за информисање и комуникацију;
  • Група за Кориснички сервис;
  • Група за графички и интерактивни дизајн;

6) Одељење за процену и вођење вредности;

  • Одсек за управљање регистром цена непокретности;
  • Одсек за утврђивање вредности непокретности;

 

 У Сектору се обављају послови

  • праћење и примена савремених приступа за интегрално стратешко планирање, развој и управљање пословним моделом и процесима Завода;
  • праћење и примена савремених метода, алата и техника интегралног планирања и управљања развојним пројектима и програмима у Заводу;
  • праћење и координација правно-техничке и организационе имплементације нових и унапређених пословних процедура и методологија рада у Заводу;
  • планирање, организовање и координација послова годишњег и програмског планирања у Заводу;
  • праћење, оцена и извештавање о имплементацији и остварености годишњег и средњорочног плана рада Завода;
  • учешће и обављање стручних послова на изради стратешких и других развојних докумената Завода;
  • учешће у изради стручних основа за израду нацрта закона и подзаконских аката из делокруга Завода;
  • координација пројектних активности Завода кроз управљање и одржавање базе и система за управљање пројеката;
  • предлагање пројеката у складу са утврђеном методологијом управљања пројектима у Заводу;
  • евалуација и приоритизација пројектних активности у складу са стратегијом Завода и припрема релевантне пројектне документације;
  • утврђивање и имплементација организационог и техничког оквира за пројектне активности и резултате;
  • анализа и планирање мера за унапређење квалитета података и ефикасности и интегрисаности база података, сервиса и информационих система у надлежности Завода;
  • праћење усклађености активности и резултата Сектора и Завода са стратешким пројектима и циљевима Владе Републике Србије, и релевантним глобалним и иницијативама Европске уније;
  • праћење савремених приступа и стандарда у домену интеграције система за остварење предности електронске управе и информационог друштва;
  • вођење регистра процеса, и праћење и оцена успешности пословних процеса и процедура у складу са утврђеном методологијом (параметрима);
  • вођење базе пословне аналитике (за прикупљање и организацију) података за доношење управљачких одлука;
  • управљање и развој система масовне процене вредности непокретности и унапређење његових компоненти;
  • праћење и анализирање прописа и стручних докумената, међународних смерница и трендова, предлагање иновација, као и развој нових производа и услуга у областима које су у надлежности Завода;
  • предлагање, координисање и учешће у имплементацији решења за унапређење, одрживи систем прикупљања, обраде и коришћења података са тржишта непокретности;
  • учешће у изради и ажурирању модела масовне процене вредности непокретности и изради РГЗ индекса цена непокретности, као и у његовом ажурирању и публиковању;
  • учешће у имплементацији система масовне процене за потребе опорезивања непокретности;
  • израда стручних анализа и предлагање мера за побољшање квалитета података Регистра цена непокретности (РЦН);
  • одржавање и развој функционалности система Регистра цена непокретност и јавног увида у регистар цена, као и праћење реализације услуга и рада са професионалним корисницима;
  • израда и публиковање периодичних Извештаја о стању на тржишту непокретности;
  • координација успостављања система масовне процене вредности непокретности са јединицама локалне самоуправе и другим институцијама;
  • израда планова јавног информисања;
  • припрема процедуре комуникације унутар Завода и процедура о протоку информација;
  • припрема и извођење јавних и медијских саопштења у вези са активностима Завода;
  • обављање послова у изради интранета, веб странице, билтена и осталих публикација у надлежности Одељења;
  • припремање предлога за унапређење рада Корисничког сервиса на основу извршених анализа;
  • сарадња са другим организационим јединицама Завода;
  • вршење надзора над реализацијом рада Завода на основу месечних, кварталних и годишњих извештаја.
Започните разговор са оператером