Апликација „РГЗ Онлајн подршка“ почела је са радом пре тачно две године, као трећи, и најбржи, канал комуникације којим грађани у реалном времену могу да остваре комуникацију са Инфо центром Републичког геодетског завода. За то време оператери ИНФО центра разменили су више од 850.000 порука са више од 340.000 корисника ове апликације. Број размењених порука се удвостручио током друге године рада апликације, а сваки трећи корисник је стални посетилац који редовно користи овај сервис, што показује да су грађани усвојили овај начин комуникације са РГЗ-ом што даје додатни подстрек да се истраје на путу дигиталне реформе комуникационих канала.
О свим расположивим каналима комуникације путем којих грађани могу да се обрате Републичком геодетском заводу, у емисији „Београде добро јутро“ на ТВ Студио Б, говорила је Милица Малешић. Она је истакла да је Републички геодетски завод у претходном периоду додатно унапредио канале комуникације између грађана и РГЗ-а.
Континуирано добра комуникација, коју је Републички геодетски завод успоставио са грађанима путем три канала (телефоном, електронском поштом и четом уживо), непрестано добија похвале корисника и потврду од грађана Србије да се истраје на путу дигиталне реформе комуникационих канала.
У емисији „Београде добро јутро“ на ТВ Студио Б, Милица Малешић је говорила о дигиталним каналима комуникације грађана са Републичким геодетским заводом. Она је истакла да постоји 28 бесплатних, дигиталних сервиса преко којих грађани Србије могу да комуницирају са катастром.
О дигиталним сервисима РГЗ-а који су доступни корисницима 24/7 у емисији „Београде, добро јутро!“ на ТВ Студио Б говорила је Милица Малешић. Она је објаснила погодности које грађани могу имати коришћењем дигиталних сервиса који су им на располагању. Осим могућности еЗаказивања које не ствара гужве на шалтерима и чекање у редовима, корисници коришћењем дигиталних сервиса могу проверити статус предмета, добити информације о адреси путем апликације „Моја адреса“ или упутити оператерима ИНФО центра питања из делокруга рада РГЗ-а путем једног од три канала комуникације (позивањем броја телефона, електронском поштом или путем онлајн чета).
Најновији канал комуникације који је отворен у оквиру ИНФО центра – „РГЗ Онлајн подршка“ на располагању је корисницима нешто дуже од годину дана и за то време се показао као веома ефикасан метод пружања информација.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о раду ИНФО центра у претходној години говорила је Милица Малешић. Она је истакла да је ИНФО центар један од најважнијих сервиса комуникације између грађана и РГЗ-а. Такође је подсетила грађане на које све начине могу остварити контакт са оператерима ИНФО центра. Опширније погледајте у наставку.
Оператери ИНФО центра разменили су више од 200.000 порука путем „РГЗ Онлајн подршке“ током првих годину дана рада ове апликације. Овај иновативни сервис у форми чета, први је такве врсте у државним органима и једини који у реалном времену остварује комуникацију са корисником. Апликација „РГЗ Онлајн подршка“, која данас прославља свој први рођендан, преко које грађани дигиталним путем, уживо комуницирају са службеницима ИНФО центра представља само један од три канала комуникације који је доступан корисницима, уз контакт телефоном и електронском поштом.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о томе које услуге катастра непокретности пружају професионални корисници - агвокатске канцеларије, лиценциране геодетске организације и јавни бележници, говорила је Милица Малешић. Она је истакла да би пре свега грађани требало да се обраћају професионалним корисницима који ће им прегледати документацију пре предаје у катастру и указати на недостатке. Поред професионалних корисника било је речи и о апликацји Моја адреса преко које је бесплатно могуће добити уверење о промени кућног броја за потребе промене личних докумената.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о начину подношења захтева преко професионалних корисника говорила је Милица Малешић. Она је истакла да грађани код професионалних корисника поред подношења захтева могу добити и стручну помоћ у погледу прегледа документације како не би дошло до пропуста, а након тога сву документацију достављају у дигиталном формату чиме се убрзавају процеси. Поред тога још увек је могуће да грађани самостално поднесу захтев на шалтеру РГЗ-а, али је потребно заказати термин за предају захтева путем апликације еЗаказивање или путем Инфо Центра.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о томе какве могућности пружа апликација еПримедбе на рад катастра говорила је Милица Малешић. Она је гледаоцима приказала на који начин се попуњава електронски образац и указала на шта посебно да обрате пажњу при попуњавању. Поред апликације еПримедбе на рад катастра, Милица је подсетила грађане на канале комуникације са Републичким геодетским заводом преко Инфо центра. Опширније о овој теми погледајте у наставку.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о новој аликацији за комуникацију грађана са Инфо центром говорила је Милица Малешић. Она је гледаоцима приказала на који начин се приступа апликацији са насловне стране сајта Републичког геодетског завода, али и са странице Инфо центра која сада има нови изглед, што је чини прегледнијом и лакшом за коришћење. Опширније о овим темама погледајте у наставку.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о томе да су грађани прихватили комуникацију преко чета и да је број размењених информација дневно око 1000, што је више него телефонским путем говорила је Николина Зиројевић. Она је истакла да је поред нове апликације новина у раду РГЗ-а та што од 1. јануара 2021. грађани који су своју непокретност купили пре 1. јула 2018. године упис у катастар могу обавити преко адвоката електронским путем.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о новој апликацији „РГЗ Онлине подршка“ у форми чета, која је почела са радом 15. децембра говорила је Милица Малешић. Том приликом она је нагласила да је путем ове форме до сада размењено више од 4500 порука са грађанима који се поред овог вида комуникације који је свакако најбржи, могу обратити Инфо центру путем email адресе info.centar@rgz.gov.rs.
Од уторка 15. децембра 2020. године активан је нови начин комуникације грађана са Републичким геодетским заводом. У питању је апликација „РГЗ Online подршка“ у форми чета преко кога грађани у реалном времену, дигиталним путем комуницирају са службеницима Инфо центра.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о томе како сервис еЗаказивање омогућава функционисање служби за катастар непокретности у време епидемије Корона вируса говорила је Милица Малешић. Она је нагласила да се предаја захтева на шалтеру службе за катастар непокретности може обавити искључиво у заказаном термину а да се грађани Инфо центру могу обратити путем email адресе info.centar@rgz.gov.rs. У припреми је и апликација под назовом „Online подршка Републичког геодетског завода“ која ће омогућити још бржу комуникацију са грађанима.
Када је Инфо центар Републичког геодетског завода повећео капацитете, да би у писаној форми путем email-a одговорио на сва питања у вези са катастром, велики број грађана прихватио је овај начин комуникације.
Инфо центар Републичког геодетског завода повећао је капацитете, да би у писаној форми путем email-a одговорио на сва питања у вези са катастром. Email адреса Инфо центра је info.centar@rgz.gov.rs.
Инфо центар Републичког геодетског завода повећао је капацитете, да би у писаној форми путем email-a одговорио на сва питања у вези са катастром. Email адреса Инфо центра је info.centar@rgz.gov.rs.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о дигиталним сервисима које је обезбедио Републички геодетски завод као што су еШалтер, еКатастар, геоСрбија, еПримедбе на рад катастра, еЗаказивање и Електронска огласна табла говорила је Милица Малешић. Она је показала на који начин функционише сваки од сервиса и како им грађани могу приступити са насловне стране сајта Републичког геодетског завода. Опширније о овој теми погледајте у наставку.
Гост емисије „Београде, добро јутро!“ била је Милица Малешић која је говорила о најновијем успеху Републичког геодетског завода чији сајт се према Амазону налази на 40 месту у Србији. Она је истакла да је ново признање резултат поверења грађана и привреде у РГЗ. Објаснила је да су дигитализација и реформе које РГЗ спроводи кроз пројекат Светске банке „Унапређења земљишне администрације у Србији“ допринеле да се на сајту нађу апликације еКатастар, еЗаказивање, еПримедбе као и више од 280 сетова података на порталу геоСрбија. Опширније о овој теми погледајте у видео прилогу.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о агентима за некретнине као професионалним корисницима и начину прибављања листа непокретности у процесу добијања кредита говорила је Милица Малешић. Она је објаснила које податке је могуће добити коришћењем дигиталних сервиса Републичког геодетског завода и на који начин се врши пријем странака у службама за катастар непокретности. Опширније о овим темама погледајте у видео прилогу.
О раду катастра и заказивању термина за предају захтева у емисији „Београдска хроника“ говорила је Маја Радовић. Она је нагласила да се пријем странака врши искључиво по заказаним терминима. Како грађани преко сајта Републичког геодетског завода могу заказати термин за предају докумената, али и како то могу учинити они који не користе интернет у емисији „Београде, добро јутро!“ говорила је Милица Малешић. Она је показала на који начин функционише апликација еЗаказивање и који су телефони инфо центра. Опширније погледајте у наставку.
У емисији „Београде, добро јутро!“ о предности коришћења услуга Инфо центра говорила је Милица Малешић. Током емисије Милица је нагласила да се месечно у Инфо центру обради око 10 хиљада позива чиме су се значајно смањили редови на шалтерима катастарских служби и да аутоматска секретарица скраћује дужину трајања позива. Опширније о овој теми можете погледати у наставку.
У емисији „Београде, добро јутро!“ на ТВ Студио Б, о аутоматској секретарици Инфо центра која пружа информације о најтраженијим услугама говорила је Милица Малешић. Поред рада Инфо центра тема разговора биле су и интернет апликације помоћу којих се могу заказати састанци са службеницима катастра или проверити статус предмета. Опширније о овој теми можете погледти у наставку.
О телефонској секретарици и информацијама које она пружа грађанима, у емисији „Београде, добро јутро!“ говорила је Лана Ђокић. Поред представљања телефонске секретарице Лана је показала флајер који се дели грађанима у Службама за катастар непокретности и који одговара на најчешће постављена питања оператерима Инфо центра.
У емисији „Српска економија“ на РТС 2, о информацијама које ће убудуће грађани добијати путем аутоматске секретарице, пре разговора са оператером, говорила је Лана Ђокић. Опширније о овој теми погледајте у видео прилогу.
У емисији „Београде, добро јутро!“, говорили су Немања Човић и Лана Ђокић. Они су подсетили на почетак рада Инфо центра и упутили суграђане који имају приступ интернету да све информације које пружа Инфо центар могу пронаћи на интернет стреници РГЗ-а. Опширније погледајте у наставку.