Радно време ИНФО центра је радним данима од 8.00 - 15.30 часова
0700 500 500
НАПОМЕНА: Разговор са оператером се наплаћује по важећем ценовнику мреже са које позивате!
Рок за одговоре на питања из делокруга рада ИНФО Центра је 24h
Група за кориснички сервис (Инфо центар) Републичког геодетског завода формирана је ради унапређења квалитета услуга и веће транспарентности у раду.
Оператери пружају следеће:
- информације о статусу првостепених предмета;
- информације о статусу другостепених предмета;
- информације о статусу предмета у катастру Водова;
- информације о статусу вануправних предмета у складу са доступним информацијама;
- информације о броју под којим је заведен предмет по жалби на другом степену одлучивања;
- информације о начину издавања Извода из базе података катастра непокретности;
- информације о начину подношења захтева код професиналних корисника;
- податке о висини РАТ за упис промена у КН сходно важећем Правилнику;
- помоћ у коришћењу веб презентације РГЗ-а;
- помоћ у коришћењу апликације еКатастар и платформе ГеоСрбија;
- помоћ у коришћењу апликације РГЗ Инфо центар;
- помоћ у коришћењу апликације еЗаказивање;
- помоћ у коришћењу апликације еПримедбе на рад катастра;
- помоћ у коришћењу Електронске огласне табле;
- податке о непокретностима и стварним правима на њима;
- информације о новинама, односно променама у раду и организацији Завода у складу са обавештењима на интернет страници Завода;
Група за кориснички сервис не пружа информације:
- у смислу правних савета односно тумачења садржине исправа осим општих питања која су везана за поступак и процедуру обраде предмета у СКН;
- о ужим стручним пословима из надлежности других ужих унутрашњих јединица Завода;
- о именима обрађивача предмета;
- о поступцима који нису у надлежности Завода;
- о временском року решавања захтева;
- о унутрашњем организационом уређењу;
- о личним подацима имаоца права уписаних у базу катастра непокрености;