Својим коментарима нам помажете да унапредимо наш рад, а уколико оставите и податке Управа Републичког Геодетског завода преко Јединице за координацију пројекта Светске Банке ће Вам у најкраћем року одговорити на послати захтев. Напомињемо да Ваше примедбе, жалбе и коментари неће довести до било какве негативне реакције према Вама, грађанима или групама на које се та примедба односи.
Процедура по којој комуницирамо са Вама:
1. Захтев/приговор можете доставити путем електронске форме, имејла, телефонског позива или поштом на адресу Републичког геодетског завода
2. Захтев може бити анониман. И у том случају ваш захтев ће бити обрађен али Вам неће бити прослеђено обавештење о резултату обраде, с обзиром да нисте оставили начин комуникације.
3. Уколико сте оставили контакт податке бићете обавештени о пријему захтева као и о одговору после обраде захтева. Ваши подаци ће се користити у складу са Политиком квалитета, информационе безбедности и приватности Републичког геодетског завода. Такође РГЗ поступа у складу са Општом политиком заштите података о личности која је усвојена у оквиру Система управљања информацијама о приватности (PIMS) u skladu sa zakonom kojim se uređuje zaštita podataka o ličnosti i u skladu sa zahtevima standarda SRPS ISO/IEC 27701
4. Захтеви ће бити обрађени од стране Јединице за управљање пројектима, а у случају комплекснијег случаја и одстране координационог тела које је у сврху унапређења пројектних активности и бољег одговора на потребе грађана успоставио Републички геодетски завод.
5. Одлука (или захтев за појашњењем) везана за Ваш захтев/притужбу ће бити донета у најкраћем могућем року, а не дужем од 15 радних дана.
6. Уколико сте оставили контакт, добили одговор и нисте задовољни тим одговором можете упутити жалбу директно Републичком геодетском заводу у писаној форми у слободном формату.
7. Одлука (или захтев за појашњењем) везана за Вашу жалбу ће бити донета у најкраћем могућем року, а не дужем од 15 радних дана.
8. Уколико сматрате да и на жалбу нисте добили адекватан одговор можете се обратити и Светској Банци. Служби за решавање жалби Светске Банке можете приступити ОВДЕ.
Ваше захтеве можете:
1. Послати поштом на Републички геодетски завод, Булевар Војводе Мишића 39, 11000 Београд, Република Србија.
- Молимо Вас да приликом обраћања употребите формулар приложен у ворд документу или прилагодите Ваш текст тако да јасно разликујемо проблем од предложених решења.
2. Коришћењем електронске форме за подношење захтева, сугестија, жалби и израза задовољства
3. info.centar@rgz.gov.rs са напоменом да се допис односи на Други Пројекат Унапређења земљишне администрације у Србији
4. Позивом на телефон 0700 500 500