Електронска пријемна књига (ЕПК) представља бесплатан, брз и ефикасан програм са адресним регистром, електронском обрадом и праћењем статуса пошиљке од пријема до уручења. ЕПК обезбеђује услове за ефикасније административно пословање државних институција и правних лица на територији Републике Србије. Први корисник је Републички геодетски завод, једна од најстаријих српских институција, у чијој централи успешно функционише овај сервис, а у наредних месец дана прорадиће у свих 170 филијала РГЗ-а широм Србије.
Тим поводом, Протокол о међусобној сарадњи између Републичког геодетског завода и ЈП „Пошта Србије“, данас су потписали вршилац дужности директора РГЗ-а Борко Драшковић и Милан Кркобабић, директор Јавног предузећа „Пошта Србије”.
„Настављамо да послујемо како приличи Пошти Србије. Уводимо нове услуге и производе, али не заборављамо ни постојеће, које нудимо на нови начин. Овим сервисом правна лица ће практично стећи нови вид поузданости и ефикасности. Пошта Србије прва је увела електронски потпис, а имплементацијом Електронске пријемне књиге чинимо битан искорак. Држава Србија утеже своје редове, постаје организованија и најбитније за грађане – ефикаснија. Ефикасна држава значи лакши живот, јер грађани јефтиније и брже долазе до неопходних докумената”, истакао је Милан Кркобабић.
„Захваљујем Пошти Србије и њеном пословодству на слуху за проблеме које је Републички геодетски завод имао. Ми годишње имамо око милион и по предмета и исто толико потреба за уручењем решења грађанима. Како смо у процесу реформи и желимо да будемо сервисно оријентисани, да грађани све могу да добију што брже, нови систем нам даје велику поузданост, искључује могућност коруптивних радњи, смањује време пружања услуга и трошкове. Применом ЕПК обим посла у обради предмета правних лица се смањује и до 50 посто. Сарадња Поште и Завода треба да буде пример и другим институцијама и привредним субјектима”, рекао је Борко Драшковић.
Електронска пријемна књига (ЕПК) је јединствен поштански програм који су креирали технолози и информатичари Поште Србије, у жељи да се правним лицима обезбеде што квалитетније поштанске услуге које ће, без додатних улагања, брзо и ефикасно подржати сваку њихову активност.
Заједничким радом стручних тимова Поште и Завода, овај сервис је успешно имплементиран у централи Републичког геодетског завода, а ускоро ће бити и у свим његовим службама на територији Републике, што ће допринети ефикасности катастра и стварању уређене администрације у Србији, уз истовремено повећање задовољства корисника и смањење трошкова пословања.
Пошта Србије позива и друге пословне кориснике да изаберу овај бесплатан сервис и увере се у све његове добре стране.