Због великог интересовања грађана о стању нерешених катастарских предмета у другом степену, РГЗ је унапредио услуге инфоцентра. Завршена је обука запослених и омогућен им је приступ преко еКатастра подацима електронске писарнице Седишта РГЗ-а. На тај начин ће корисници услуга РГЗ-а лакше и брже добијати правовремене информације о статусу другостепених предмета.
Информације се могу добити на телефоне:
- +381 (0) 11 6355-600,
- +381 (0) 11 6355-601,
- +381 (0) 11 6355-602,
- +381 (0) 11 6355-603,
- +381 (0) 11 6355-604.
Радно време инфоцентра је од 8.00-15.30 часова.
Због великог броја позива, а ради ефективнијег пословања, моле се заинтересовани грађани да пре позивања Инфоцентра припреме следеће податке:
- Име и презиме подносиоца жалбе на првостепено решење;
- Назив Службе за катастар непокретности где је жалба изјављена/поднета;
- Број првостепеног предмета по чијем решењу је изјављена жалба.