Оператери ИНФО центра разменили су више од 200.000 порука путем „РГЗ Онлајн подршке“ током првих годину дана рада ове апликације. Овај иновативни сервис у форми чета, први је такве врсте у државним органима и једини који у реалном времену остварује комуникацију са корисником. Апликација „РГЗ Онлајн подршка“, која данас прославља свој први рођендан, преко које грађани дигиталним путем, уживо комуницирају са службеницима ИНФО центра представља само један од три канала комуникације који је доступан корисницима, уз контакт телефоном и електронском поштом.
Апликација је током ове године дограђивана више пута, у складу са сугестијама корисника. „Онлајн подршка“ представља најбржи метод комуникације странака са оператерима ИНФО центра, зато што се у он лајн режиму апликације, који је активан сваког радног дана у периоду од 8 до 15:30 часова, одговор добија у року од неколико секунди. Офлајн режим рада је активан након радног времена а на питања пристигла у том периоду се одговара наредног радног дана најкасније до 10 часова. Након завршене конверзације корисници имају могућност да оцене квалитет пружене услуге. Оцена квалитета пружене информације и рада службе ИНФО центра износи 4.2 од 5.
Приступ апликацији „РГЗ Онлине подршка“ омогућен је са насловне стране сајта Републичког геодетског завода, где се у доњем десном углу екрана налази црвено поље на коме пише Започните разговор. Кликом на то поље отвара се прозор у коме се након унетих података приступа чету са доступним оператером.
Просечна оцена квалитета пружене информације и бројне похвале и коментари на рад апликације показују да је активирањем овог сервиса РГЗ због протока великог броја информација препознао значај успостављања двосмерне комуникације са корисницима услуга и потврдио опредељеност да искористи капацитет директно добијених информација од грађана да унапреди своје пословање и услуге.
Похвале корисника "Онлајн подршке" погледајте у галерији
srpskaekonomija.rs, 20. 12. 2021.
