„РГЗ Онлајн подршка“ се за непуне две године функционисања показао као веома ефикасан метод пружања информација. Овај сервис у форми чета, први је такве врсте у државним органима и једини који у реалном времену остварује комуникацију са корисником, најбржи је метод комуникације странака са оператерима ИНФО центра, зато што се у он лајн режиму апликације, који је активан сваког радног дана у периоду од 8 до 15:30 часова, одговор добија у року од неколико секунди.
У наставку можете видети неке од примера задовољних корисника којима су запослени у ИНФО центру одговорили путем апликације „РГЗ Онлајн подршка“. Уколико и Ви имате питање за оператере ИНФО центра приступ апликацији „РГЗ Онлине подршка“ омогућен је са насловне стране сајта Републичког геодетског завода, где се у доњем десном углу екрана налази црвено поље на коме пише Започните разговор.