22.08.2022.

Квалитетна комуникација РГЗ-а са грађанима добија континуирану подршку корисника

Континуирано добра комуникација, коју је Републички геодетски завод успоставио са грађанима путем три канала (телефоном, електронском поштом и четом уживо), непрестано добија похвале корисника и потврду од грађана Србије да се истраје на путу дигиталне реформе комуникационих канала.

„РГЗ Онлајн подршка“ се за непуне две године функционисања показао као веома ефикасан метод пружања информација. Овај сервис у форми чета, први је такве врсте у државним органима и једини који у реалном времену остварује комуникацију са корисником, најбржи је метод комуникације странака са оператерима ИНФО центра, зато што се у он лајн режиму апликације, који је активан сваког радног дана у периоду од 8 до 15:30 часова, одговор добија у року од неколико секунди.

У наставку можете видети неке од примера задовољних корисника којима су запослени у ИНФО центру одговорили путем апликације „РГЗ Онлајн подршка“. Уколико и Ви имате питање за оператере ИНФО центра приступ апликацији „РГЗ Онлине подршка“ омогућен је са насловне стране сајта Републичког геодетског завода, где се у доњем десном углу екрана налази црвено поље на коме пише Започните разговор.

/content/Vesti/2022/08/icp1b.png

/content/Vesti/2022/08/icp2b.png

/content/Vesti/2022/08/icp3b.png

/content/Vesti/2022/08/icp4b.png

/content/Vesti/2022/08/icp5b.png

/content/Vesti/2022/08/icp6b.png

/content/Vesti/2022/08/icp7b.png

/content/Vesti/2022/08/icp8b.png

/content/Vesti/2022/08/icp9b.png

/content/Vesti/2022/08/icp10b.png

/content/Vesti/2022/08/icp11b.png

/content/Vesti/2022/08/icp12b.png

/content/Vesti/2022/08/icp13b.png