Апликација „РГЗ Онлајн подршка“ почела је са радом пре тачно две године, као трећи, и најбржи, канал комуникације којим грађани у реалном времену могу да остваре комуникацију са Инфо центром Републичког геодетског завода. За то време оператери ИНФО центра разменили су више од 850.000 порука са више од 340.000 корисника ове апликације. Број размењених порука се удвостручио током друге године рада апликације, а сваки трећи корисник је стални посетилац који редовно користи овај сервис, што показује да су грађани усвојили овај начин комуникације са РГЗ-ом што даје додатни подстрек да се истраје на путу дигиталне реформе комуникационих канала.
Овај иновативни сервис у форми чета, први је такве врсте у државним органима и омогућава корисницима да на најбржи начин дођу до потребних информација зато што се у он лајн режиму апликације, који је активан сваког радног дана у периоду од 8 до 15:30 часова, одговор добија у року од неколико секунди. Офлајн режим рада је активан након радног времена а на питања пристигла у том периоду се одговара наредног радног дана најкасније до 10 часова. Након завршене конверзације корисници имају могућност да оцене квалитет пружене услуге. Оцена квалитета пружене информације и рада службе ИНФО центра износи 4.2 од 5, што показује константно висок квалитет комуникације оператера са корисницима.
Приступ апликацији „РГЗ Онлајн подршка“ омогућен је са насловне стране сајта Републичког геодетског завода, где се у доњем десном углу екрана налази црвено поље на коме пише Започните разговор. Кликом на то поље отвара се прозор у коме се након унетих података приступа чету са доступним оператером.
Просечна оцена квалитета пружене информације и бројне похвале и коментари на рад апликације показатељ су континуирано добре комуникације, коју је Републички геодетски завод успоставио са грађанима путем три канала (телефоном, електронском поштом и четом уживо).





